För Andreij, 22, är budskapet viktigare än produkterna han säljer: "Jag vill påverka människor positivt"

Nyhetsbild
Andreij Selänniemi vill att det han gör betyder något. Därför har alla produkter också namn som betyder något. Väskan är döpt efter mamma och pappa och morgonrocken efter syskonen. T-skjortan är döpt efter det japanska ordet för kontinuerligt förbättrande – kaizen. Foto: Sofia Nygård
Sundombon Andreij Selänniemi säljer kläder och accessoarer, men inte till vem som helst. Den som vill köpa produkterna måste bli medlem i ett stängt webbforum. För att bli inbjuden dit måste man dela företagets värdering: våga vara annorlunda.
Du hittar dina sparade artiklar då du klickar på ditt konto uppe till höger på sajten och väljer "Sparade artiklar"
Bästa läsare
För att fortsätta läsa behöver du ha en prenumeration och vara inloggad.
1 månad för 1€
Lokala nyheter när du vill, var du vill.
Ja tack!